- Tytuł zawodowy Radcy Prawnego lub Adwokata
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie kompleksowej obsługi prawnej w obszarze zamówień publicznych, świadczonej w ramach kancelarii lub jako prawnik wewnętrzny
- Dobra znajomość regulacji związanych z prawem zamówień publicznych,
- Mile widziane praktyczne doświadczenie w samodzielnej obsłudze prawnej podmiotów branży informatycznej lub przedsięwzięć IT
- Zainteresowanie nowymi technologiami i prawem własności intelektualnej
- Dobra znajomość aplikacji biurowych oraz programów prawniczych (LEX, Legalis).
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, w tym sprawowania nadzoru nad pracą innych prawników
- Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
- Odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, terminowość, rzetelność, dokładność oraz zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2/C1), w tym w zakresie terminologii prawniczej
- Uczestniczenie w działaniach związanych z przygotowywaniem dokumentacji przetargowej oraz ze sporami w zakresie postępowań odwoławczych i skarg
- Praktyczne umiejętności w zakresie profesjonalnego zastępstwa przez Krajową Izbą Odwoławczą
- Możliwość bezpośredniej współpracy z czołowymi, polskimi i międzynarodowymi dostawcami usług i rozwiązań IT, w tym osobistego udziału w realizowanych przez takie podmioty dużych, złożonych projektów z obszarów IT poprzez opracowywanie i negocjowanie umów wdrożeniowych, serwisowych i licencyjnych
- Sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawnymi aspektami działań organizacji Klientów w obszarach objętych regulacjami prawnymi o szczególnym charakterze (m.in. działalność telekomunikacyjna, cyberbezpieczeństwo, RODO)
- Prowadzenie specjalistycznych szkoleń lub warsztatów dla Klientów;
· Uczestniczenie w działaniach związanych z przygotowywaniem dokumentacji przetargowej oraz ze sporami w zakresie postępowań odwoławczych i skarg
· Praktyczne umiejętności w zakresie profesjonalnego zastępstwa przez Krajową Izbą Odwoławczą
· Możliwość bezpośredniej współpracy z czołowymi, polskimi i międzynarodowymi dostawcami usług i rozwiązań IT, w tym osobistego udziału w realizowanych przez takie podmioty dużych, złożonych projektów z obszarów IT poprzez opracowywanie i negocjowanie umów wdrożeniowych, serwisowych i licencyjnych
· Sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawnymi aspektami działań organizacji Klientów w obszarach objętych regulacjami prawnymi o szczególnym charakterze (m.in. działalność telekomunikacyjna, cyberbezpieczeństwo, RODO)
· Prowadzenie specjalistycznych szkoleń lub warsztatów dla Klientów;